Osnovna škola dr. Jure Turića, Gospić

KnjigeCUC 2016.

Nakon uspješne radionice u Dubrovniku prošle godine,  ove godine smo predstavili korištenje iPad uređaja u nastavi na CARNetovoj korisničkoj konferenciji CUC 2016. u Rovinju po nazivom Programirajmo budućnost zajedno. U veseloj i radnoj atmosferi sudionike naše radionice smo upoznali s edukacijom uz pomoć aplikacija za Augmentativnu (proširenu) stvarnost.
Više o ovoj konferenciji možete pročitati na ovom linku:
https://cuc.carnet.hr/2016/cuc-2016-u-rovinju/
Učiteljica Paula Perković
Novinarska grupa

image


KnjigeSat kodiranja

Sat Kodiranja globalni je pokret kojeg čine deseci milijuna učenika u preko 180 zemalja.
Sat kodiranja jednosatni je uvod u računarstvo, osmišljen za demistifikaciju kodiranja i kao dokaz da svatko može naučiti osnove.
Sat kodiranja organiziran je od strane Code.org, javne neprofitne organizacije posvećene širenju informatike tako što omogućuju dostupnost u sve više škola, i povećano sudjelovanje žena i manje zastupljenih učenika pripadnika manjina. Besprimjerna koalicija partnera ujedinjeno podržava Sat Kodiranja— uključujući Microsoft, Apple, Amazon, Boys andGirlsClubsof America i Uprave Sveučilišta.
Učiteljice Željka Šikić i Paula Perković su uvele učenike u zanimljiv svijet programiranja i logičkog razmišljanja uz pomoć aplikacije Tynker. 
Aplikaciju možete pronaći ovdje: https://www.tynker.com/
Učiteljica Paula Perković
Novinarska grupa

image image
image image
image image
image image
image image


KnjigeQuizlet

Quizlet je digitalni alat koji na različite načine učenicima omogućava savladavanje nastavnog sadržaja uz pomoć obrazovnih kartica (eng. Flashcards).
Sadržaj se može koristiti na nekoliko ponuđenih načina, ovisno o tome kako nastavnik definira ili prema željama učenika. Načini su podijeljeni na dvije kategorije: učenje i igra, gdje su prva četiri načina u prvoj, a posljednja tri u drugoj kategoriji.
Quizlet je praktičan i koristan alat prije svega na području učenja stranih jezika, ali prikladan je za druga područja i predmete. Intuitivan je za korištenje i ne zahtijeva previše vremena koje je potrebno uložiti za savladavanje alata.
U našoj školi Quizlet se koristi u nižim i višim razredima u većini predmeta. Na slikama je primjer sa sata engleskog jezika i biologije.
Quizlet poveznica
https://quizlet.com/

Quizlettutorial
https://youtu.be/Z-Yh8ieG4Oc
Učiteljica Paula Perković
Novinarska grupa
       

image image
image image
image image
image image
image image
image image
image image


KnjigeOživimo prošlost

Povodom obilježavanja 250 godina osnovnog školstva u našem gradu u holu škole postavljena je izložba Blago iz školske škrinjice. U sklopu izložbe nalaze se i plakati s Aurama. Aure su slike iza kojih se krije video ili tekst. Da bi auru mogli pogledati potrebno je preuzeti aplikaciju Aurasma na svoj mobilni uređaj i slijediti nas. 
Aurasmu možete preuzeti na ovom linku: https://www.aurasma.com/
Pronađite nas pod imenom: nasa.aurasma
Učiteljica Paula Perković
Novinarska grupa

image image
image image
image image


KnjigeBudite dio promjene

Zašto BBC micro:bit?
BBC micro:bit je uzbudljiva nova tehnologija koju su razvili BBC, Microsoft i drugi partneri upravo s ciljem masovne uključenosti u osnovnim školama, ne samo u STEM području, nego i u dizajnu, umjetnosti i ostalim predmetima.
Radi se o tehnologiji izrazito malih ulaznih barijera za koju je već razvijen bogati edukacijski sadržaj.
Pogledajte ovdje(https://www.youtube.com/watch?v=Wuza5WXiMkc)kako BBC micro:bit izgleda i na koje se sve načine može koristiti.
BBC micro:bit—STEM Revolucija by IRIM
https://www.youtube.com/watch?v=ktwfmEd7Pj8
Naša škola je imala sreću dobiti 20 micro:bit čipova. Edukaciju su prošle dvije učiteljice. Prvi susret trećaša s micro:bitom je bio prepun oduševljenja. Brzo su shvatili princip rada i potrebne osnove da bi pokrenuli srce malog čipa.
Učiteljica Paula Perković
Novinarska grupa

image image
image image
image image
image image


KnjigeZabavna nastava

Kahoot! je interaktivni digitalni alat namijenjen za izradu kvizova, diskusija i upitnika. Važno je naglasiti kako alat intenzivno koristi elemente učenja igrom u stvarnom vremenu. Sustav se bodovanja temelji na bodovima dobivenima za točan odgovor i vremenu unutar kojeg se daje točan odgovori. Učenik koji točan odgovor unese u petoj sekundi od početka odbrojavanja, imat će više bodova od učenika koji točan odgovor unese u osmoj sekundi. Alat je osmišljen na način da se pitanje prikazuje učenicima (npr. preko projektora) kako bi ga mogli pročitati i nakon pet sekundi započinje se s odbrojavanjem i prikazuju se odgovori označeni bojama i oblicima. Učenici na svojim uređajima s kojima pristupaju kvizu imaju prikazane samo odgovarajuće boje i oblike vezane za odgovore (bez teksta odgovora) i odabiru ono polje koje označuje odgovor za koji smatraju da je točan. Nakon svakog odgovora dobivaju povratnu informaciju o tome jesu li odabrali točan odgovor, koliko su bodova osvojili, poredak na ljestvici prema rezultatima ocjenjivanja i ukupan broj bodova koji su do sada osvojili. Na ekranu se nastavniku prikazuje nakon svakog pitanja, koliko je učenika odabralo koji odgovor i konačna ljestvica poretka gdje je prikazano pet učenika s najviše bodova.
Kahoot! na satu glazbene kulture.
Učiteljica Paula Perković
Novinarska grupa

image image
image image


KnjigeiTeam

Već tri godine u našoj školi postoji iPadLab s 25 iPad uređaja.
U njemu, po pomno smišljenom rasporedu, radi 15 dodatno educiranih nastavnika. Tu se održava 25% – 35% nastave sedmih razreda.
Ti nastavnici čine iTeam koji se sastaje svake druge srijede, a služi za potporu i edukaciju nastavnika, osnaživanje i rješavanje tekućih poteškoća kao i širenja primjera dobre prakse.
Svjesni su da njihov posao nalaže doživotno učenje i praćenje trenutačnih trendova u modernom obrazovanju.
Hrabro su krenuli u nepoznate vode koje tvori digitalno doba edukacije i uspješno u njima plivaju šireći na inovativan i zabavan način znanje učenicima željnim takve vrste nastave.

Učiteljica Paula Perković
Novinarska grupa

image