Kako terenska nastava potiče intelektualnu radoznalost, istraživanje, otkrivanje najbolji je način razumijevanja pojava, upoznavanja učenika s prirodnom okolinom. Isto tako utječe i na stvaranje boljih odnosa između samih učenika. Odabir lokacije je bio vrlo jednostavan, upoznajmo svoj kraj, zavičaj. Prije samog terena slijedilo je nekoliko sati kabinetske pripreme, a potom 1. lipnja i sama realizacija te izlazak na teren. Odredište nam je bio pećinski park Grabovača u općini Perušić. Učenici su vodili svoje terenske dnevnike. Dolaskom u pećinski park učenici su krenuli na istraživanje terena. Dok smo se približavali špilji Samograd upoznali su se s biljnim i životinjskim svijetom parka. Ulaskom u špilju Samograd vidjeli su brojne kalcitne ukrase, spoznali njihov kemijski postanak te shvatili vremenski period koji je potreban da bi se sve stvorilo. Izlaskom iz špilje svoje su dojmove preslikali na papir svojim crtežima. Drugi dio terena se odnosio na orijentaciju u prirodi. Dobili su zadatak da pomoću kompasa i topografske karte pronađu Amidžinu pećinu. Podijelivši se u skupine odredili su bez problema svoje stajalište na karti i krenuli u pronalazak. Vrlo brzo je i taj zadatak bio uspješno odrađen. Učenici su ocijenili ovu terensku nastavu kao izuzetno zanimljivom i poučnom što je nama nastavnicima i bio cilj.
  Novosti - Sve